Hej hopp pillesnopp

Ja ,kände mig extremt barnslig idag så var tvungen att kalla inlägget det, eftersom det var det första som poppade upp i huvudet. Haha, Karin du är för goooo. Du får komma till mig i Jönköping så lovar jag att jag ska "demonstrera" personligen vad den kryddan passar till, vilket ju såklart är kyckling! Tror det finns en hemsida för dem, säkert kryddhuset.se eller något lika simpelt. Måste de ju ha, måste beställa fler sånna kryddor. Buffra, eller hamstra kanske det heter :P

Idag har jag kommit på en mindre smart sak. Har gjort fem luckor till varje hylla, problemet är bara att det är 6 hyllplan. HAHAHA. Så antingen om jag gör en till till varje hylla eller om jag bara har ett hyllplan som är utan, har inte bestämt mig än.

Var uppe och jagade efter min orm i natt igen, men "no luck". Den andra ormen ömsade äntligen igår och hon fick mat och var så nöjd så. Idag är det fett bra väder. Ska försöka utnyttja det. Ringa till Bloms färghandel med och se om man kan få saker hemlevererat om man betalar till dem? Är inga större grejer så förstår inte varför det skulle vara problem.

Idag känns det verkligen att man ska flytta snart. Hihi. OMG. Jag har 46 kvm som vara ligger och väntar på mig. Fun fun fun fun fun. Och ja, NI ÄR VÄLKOMNA, RING SÅ BOKAR VI EN HELG.

Lots of love
Jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0