Inspirationen dog

Ja, håller på och klurar på ett litet problem som jag vill lösa, men nu dog inspirationen totalt. Vill göra egna luckor till min hylla kan man väl säga, för att förklara enkelt. Men det blir mkt pyssel och vet inte riktigt hur jag ska bära mig åt. Himla fint väder idag med ju. Önskar man skulle göra något särskilt efter jobbet. Men inspiration eller ork. Nej inte idag.

Är inne på att kolla på Criminal minds just nu och det är faktiskt riktigt spännande just nu. Annars ser jag inte mkt på tv, blir mest något på datan. Åh vill flytta nu, lättare att se vad som fattas och att köpa på sig grejer då. Blir så frustrerad och otålig. Kanske orkar baka bröd idag, hoppas det iaf. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0