Organiserat all min musik

Jaha, så var man klar med det också, organiserat allt på datan inför flytten. Till min egen stora förvåning har jag inte så hemskt mkt på datan, kan ju vara för att min data raderade mkt av min musik för ett tag sedan när jag kopplade in ipoden och råkade trycka att den skulle synkronisera utifrån den ipodens musikbibliotek. Varning till allmänheten, don't do it! Nu så är det iaf klart, så nu får man börja samla på sig lite ny go musik. Har ju hittat en del på ipoden och hört en del på radion etc, som man gärna skulle vilja lyssna på när som helst och vilja ha lite ordning på alla mina miljoner småfavoritlistor med typ 5 låtar i varje. No more! Ordning med mig nu när jag ska flytta. Måste ju vara lätt att hitta den slags musik som man är sugen på och bara flytta över det till usb:n och sätta i spelaren i köket. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0