Påsk och solat lite väl mkt idag, hihi.

Ja, idag vaknade jag och var lite ur humör, men det är ju utrett nu, vilket tur är. Hade ont i huvudet i förmiddags och därför hände inte så mkt då. Pappa, mamma och de tre små åkte till Tvååker och så var det bara jag och Tesse. Vi åkte ner till samhället och köpte lite dricka och unnade oss en pizza, eller hon gjorde och jag smakade en liten bit av den. Sen så satt jag och solade en del själv faktiskt. Upptäckt nu i efterhand att jag bränt mig så får väl bränna andra sidan imorgon, vill ju inte få "bonna-bränna" :P. Läste i ormboken, löste lite korsord, lyssnade på musik, ringde lite folk och önskade dem glad påsk, drack lite och mådde allmänt bra faktiskt. Tiden gick fort. Helt plötsligt så ringde mormor och dem och undrade vart vi blivit av, då var klockan helt plötsligt halv 5.

Så vi åkte upp dit och nu kommer lite bilder.

Först mina nya snygga skor         Tessan i solen

Bernt och Danuta                         Fina krokusarna, vårtecken det :)

Två kort på mig i solen

Twix för första gången ute på gräsmattan, på grönbete, hihi.

Hos mormor, vi spelade Chicago, jag vann inte. Fyrverkerier med...

Fyrverkerier med, kort upp och ner. Sen påskpyntet :)

Mormor är värd all plats i världen, alltid. Världens underbaraste mormor.


Vi har haft det jättetrevligt, ätit jättegod mat verkligen och sen druckit Gevalia-kaffe, tycker det är så mkt godare än Zoega. Sen vid 10 så cyklade jag och Tesse hem och överdriver nog faktiskt inte när jag säger att det tog max 3 min i cykeltid. Sen lyssnade vi på lite go musik och sen gick vi lite åt var sitt håll. Hihi. Men en underbar dag faktiskt. Skriver nog mer imorgon, blev så slut. Blir ett till inlägg sen imorgon med lite gammal nostalgimusik. Stay tuned!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0