Tjejer är backstabbers

Nej nu tänker jag absolut inte på någon av mina tjejkompisar, utan på en advokatjävel i tv. Hon försvarar den 42-åriga mannen som våldtagit en 15-åring i Jönköping och som tagit livet av sig och menar på att eftersom det inte finns någon som man kan "fråga hur hon uppfattade saker och som kan svara på frågor" så borde hennes klient frikännas. Men... vad fan tror du att hon tog livet av sig för? JO FÖR ATT FITTSYSTEMET I SVERIGE TVINGAR TJEJER ATT SE SINA VÅLDTÄKTSMÄN RAKT I ÖGONEN VARENDA JÄVLA DAG. Då hade nog fan jag med viljat ta livet av mig. Inte nog med minnena och traumat av händelsen. Nu ska du möta han i en rättegång med, när han sitter och riktigt klär av dig med blicken och "om blickar kunde döda" så har han väl lyckats nu då. Hur fan en tjej överhuvudtaget kan sitta och säga så, advokat eller ej, fattar inte jag. Hon kan väl gå och bli våldtagen då eller så kan det handla om hennes dotter så ska vi se om hon inte vänder på kappan. Fan äckligt! Och hon ska vara tjej, då skäms jag fan och har lust för könsbyte på allvar! Men fitta som kuk eller hur?

Inte konstigt att killar och gubbar i sverige börjar tycka att våldtäkt är okej, om vi tjejer gör det... och förminskar det på det här sättet. Det är ingen liten grej... Och våldtäkterna kommer fortsätta, ingen gör ju något åt dem... En tjej var för full, hade på sig för kort kjol, uppträdde utmanande, hade mkt sex i sitt förflutna bla,bla,bla. Men frågan kvarstår: Vad FAN har det med DEN HÄR VÅLDTÄKTEN ATT GÖRA? Ingen som vet, och INGEN SOM BRYR SIG. ÄckelSverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0