Update

Nej, har inte hittat honom än, för han vill inte bli hittad. Kommer nog åka och jobba i eftermiddag, ikväll blir det till att lägga ut mjöl ihuset för att se vart han möjligtvis förflyttar sig under natten, jag hittade honom inte inatt iaf, väntade och kollade kl halv 3, sen slocknade jag av ren trötthet. Larmen jag hade satt, har jag inte ens hört av. Alltså på mobilen. Har kommit fram till att det kan vara så att ormen som rymt ska hamna i öms snart med, så kan hända att den ligger och samlar energi nu inför det och därför inte var ute och röjde inatt. Vi får se hur det går det här. Oturligt. Men he will survive. Har ju inga katter eller hundar eller annat som kommer åt honom iaf. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0