Dags för fredagsmys...

... om det så är det sista jag gör. Jag vill ha fredagsmys, hoppas inte föräldrarna stör. Nu är det slut på veckan det är dags för freeeeedagsmyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyys.

Hehe, idag har jag storstädat vilket jag skrivit förrut, och det blev så jävla bra så. Nu har jag inte så mkt stökställen, mer organiserad och tagit tag i det mesta som man förtränger annars i vardagen att man borde sortera, borde torka av etc. Kl halv 4 var jag klar. Gick bort till Tesse och fick en kopp kaffe, Karin var där med, trevligt. Sen tog vi bussen till Ica MAXI. Jag har storhandlat idag, så nu kan jag laga skitmycket god mat, sååå nöjd. Har dessutom undvikit att köpa sånt som jag har märkt att bara stått och blivit gammalt innan, typ yoghurt och en del grönsaker. Köper inte sallad, eftersom jag aldrig har lust att äta sallad. Räcker med de grönsakerna man har i maten tycker jag, lägger i lite mer där istället. Sen så gick jag till Myrorna där jag hittade en dvd-film. The Touch hette den. Ska se den, kanske söndag om jag orkar.

Imorgon jobbar jag 7-21, och är ledig 4 h mitt på dagen. Pappa skulle kanske komma hit och vi ska byta köksbord här. Så hinner väl träffa dem när jag är ledig där då klart. Ska plugga lite nu, ska snart få hem ett brev med inloggning till internetsidan där all kontakt och undervisning sker, interesting. Ska faktiskt bli spännande, tror pedagogik kan vara helt rätt för mig. Satt och läste igenom kurserna igen och kände bara, ja det han kan verkligen vara rätt för mig.

Sen när jag kom hem igen så drack jag en cider framför datan och tog en smörgås. Sen efter en stund gick jag över till Tesse en stund. Micke var där och Hugo med så det var trevligt. De kom hit och såg hur jag hade gjort med, inte fel.

På ICA såg jag förresten en person jag verkligen inte ville se, konstigt att man inte ens i en helt ny stad kan klara sig utan att det finns en (eller i mitt fall två) sånna personer. Tur att denna inte kände igen mig. I det här fallet är det förresten 3 personer, eftersom det är en person som råkar ha en lika ful tvillingsyster. Fuck all of you. Skönt att slippa er båda tre. :P

Men men, spelar ingen som helst roll.
Idag är det förresten 090807 har ni tänkt på det. En perfekt dag för förlovning. Men man får väl satsa på 090909 eller 101010, men det lär ju vara populärt klart. Jaja, nog med skitsnack, nu ska pluggas och lyssnas på Lugna favoriter, blir på så bra humör av det. Ska skriva in lite på datan.

Yello...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0