Gelatingodis är det äckligaste som finns...

Jennifer har varit på Godishuset idag. Nu sitter hon här med en skål fylld till bredden med svettiga colaflaskor, men är långt ifrån nöjd. Har insett att jag helt tappat intresset för godis. Visst äter för att det finns här, och för att jag var dum nog att köpa det. Men går till sängs sen och mår riktigt illa, alla godisarna försöker krypa upp av sig själva, kan säga att dem redan kommit en god bit på väg. En sak som aldrig gör att jag känner så är dock Marabou. Schweizernöt och Mintchoklad är favoriterna. Dem är giftiga...

Idag fick jag förskottet så nu har jag betalat nästa månads hyra och csn och allt som hängde över mig, skönt! Köpt en ny klänning idag med, kunde visat kortet om jag hade lärt mig att hitta det genom det nya fotovisnings- och importeringsprogrammet som hör till min avancerade telefon. Men det kommer väl antar jag. Väldigt nöjd med kameran på den iaf. Nästa vecka på tisdag så ska Chanel till djursjukhuset.

Hoppas jag får besked angående studiemedel och bidrag snart så man slipper oroa sig. Vill gratta Ida idag med som kom in på lärare i Borås, well done. "Åh verkligen sååå roligt", sa jag typ 100 gånger när jag pratade med henne innan idag, hon måste nästan trott jag var efter. Sen har jag varit hos Tesse en sväng med. Köpt vin idag serru och tog mig ett glas. Men det skulle jag inte ha gjort för tröttheten kom över mig och sen dess har den inte gett med sig. Jag som skulle städa har inte lyft en grej ikväll. INTE EN. Skojar absolut inte. Får väl ta min lediga dag till det imorgon, kul liv. Men natti natti puss

 
Klänningen, jag föredrar leggings till, kortare, men Tesse misstyckte, hon tyckte jag skulle sola mina bleka ben. Hm.... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0