Last events

Ja, som sagt väldigt sporadiskt internet om man får säga det själv. Chanel var jätteglad när jag kom hem igår, herregud. Och så hade jag ju fått mobilen. Ska inte tjata mycket om den men den är GRYM. Har fortfarande inte hittat alla fiffiga funktioner och tro mig, har spenderat en hel del timmar letandes.

Mamma och pappa, Emma och Helene och Daniel är i Norrland och fiskar abborre och umgås med mormor och Bernt. Åh är så avundsjuk. Utedass, sol, mygg, vatten, brygga, en röd stuga mitt ute i skogen precis vid sjön, rökt abborre och nygjorda våfflor med hjortronsylt, fiskande, bärplockande, solande, jobbande. Åh har så fina minnen därifrån, hoppas man hinner dit en gång till. Nu jobbar jag typ 2 veckor till, sen blir det pluggande framöver.

Jaja, sen idag efter jobbet skulle jag cykla och pumpa Tesses cykel som jag lånat, det fanns ingen pump vid den tiden (21.20), kontit va? Så fick cykla till Tesses jobb och ringa henne och se om hon kunde gå ut och ställa in cykeln. Hon svarade inte, fick cykla till mitt jobb igen, lämna cykeln där och ta bussen till min andra cykel. Som hade stått vid Tokarps ändhållplats hela helgen och ändå var bara typ låset utsträckt och såg groteskt ut, men inget fel med cykeln. Så tog den via Bårarp hem, läskigt när det var SÅ mörkt. Så var hemma efter en 1,5 h cykeltur. Nu har jag inte riktigt kommit till ro. Tvättade ju innan idag med och har köpt med mig lite choklad hem så allt är väl. Märkte nyss att jag hamnat en hundring back på mitt konto tack vare ett skitautogiro. Säkert det som är för 2 katter fast jag fan bara har 1! Åh angär managemint. Hehe. Eller något. Godnatt alla glada.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0