Ledig till torsdag

Det ska bli skönt, men vet int vad jag ska göra med all tid. Efter att jag tagit Chanel till djursjukhuset imorgon (vilket jag kunde låna våran  bil till eftersom Tesse kom med den idag) så funderar jag på att åka med hem, men vet inte än riktigt. Vill inte bara sitta här och uggla menar jag. :)

Idag har jag haft det bra, bjöd Tesse på mat innan och sen bestämde jag mig för att jag skulle gå på bio själv. Harry Potter gick jag på med, var nog i rätt ålder typ när de filmerna började på bio, eller snarare kanske när böckerna kom ut och har väl fastnat lite i det ändå. Man undrar hur de filmat vissa grejer etc. Men den var förvånansvärt rolig och charmig faktiskt, skrattade mer än en gång, kom på mig själv. Haha. Blev skiträdd en gång med, hoppade riktigt ur stolen, piiiinsamt. Nu ska jag äta lite köttfärssås igen och så blir det väl någon film på tv. Speed gick på 8:an, vet inte om jag har den, annars duger Gone in 60 seconds bra för mig. :) Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0