Måste bara skriva det här.

Detta är texten som stod i mitt anteckningsblock jag köpte på återbruk. Fick rysningar. Det är alltså fin och gammal, tillbakalutad handstil det är skrivet med, inte av ett barn. Jag citerar:

"Liknelse !
Jag är lång som en giraff, mjuk som ett moln (fast ganska kletig precis som lim).

Mina ögon som är blå är som himelen, mitt léende är brett och glatt och jag är alltid snäll, snäll som en mormor. Mitt hår är som en eldkvast som sprutar åt alla håll, men ändå lent som ett sidenlakan.

Jag är god som en godisbit, har ögon som 2 stora basketbollar, har en mormor som är ful men snäll som en ängel"

Ja du det var verkligen mvg på den liknelseövningen. Ganska kletig precis som lim?????!!! Hur fan kan man vara kletig precis som lim, vad syftar man på då? Sick, just sick.

Tror att det här blocket får hitta sin väg ner i soptunnan igen, var fler sidor det var kladdat på tror jag, eller drar kanske bara bort dem, ska ju ändå bara skriva in på datan och sen slänga....

Gonite y'all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0