Party party, för alla andra utom mig?

Ja så känns det ikväll. Det låter både här och var här runtomkring i huset. Två våningar upp så är det singstar på högsta volym (+ tydligen väldigt förfriskade människor). Haha. Sen så var det jättemycket folk på stan med som hade det så mysigt och var så somriga och bruna och många par som hade det bra med. Vill med ut, så alla kompisar som läser det här, why don't you do something? Jag är uttråkad. Det har bara varit jobb på sistone, nu får det FAN hända någonting. Men vill träffa tjejgänget med, eller gängen. Hoppas Jennifer har det bra i Danmark med Patrik med. Åh när ska det hända någonting, alla är så upptagna med sitt.

Snart kommer väl alla börja förlova sig, skaffa barn och så med, får då får de verkligen mer tid till sig själva och mig? Not. Åh överge mig inte. Vet att jag träffat en del av er, men vill ut och dansa av mig lite nu. Karin: Where are you? Kommer du ihåg den låten, den är bra den. Var det accuface eller vilka var det. Ska kolla upp, nu, helst igår. Åh frustration, den hittar bara massa Scooby doo avsnitt på youtube. Scooby dooby doo, where are you?... etc. Provar igen. Kom på det. Mario Lopez såklart, den äger. Lägger in den här nuuuu.




Riktig nostalgi på den låten, vet inte hur många år sen jag hörde den först. Så fin text, fyh fan nu mår jag bra för gott känns det som. Puss och godnatt börjar 8 imorgon så ska ägna mig åt missen lite. Puss igen :P:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0