Hängig

Känner mig hängig idag, som tung, sjuk och det kunde inte kommit olägligare, nu när jul är på gång och allt. Och har plugg att göra med, både lördag och söndag har jag faktiskt vaknat kl 8 och gått upp, men sen har ju Jimmy vaknat och så har vi haft saker för oss, bytt till vinterdäck på hans bil, varit hos Micke och Fia och Natalie och Jossan och med Jimmys mamma, Pamela och Julia och köpt julklappar. Fast vi fick inte så mkt köpt, fick mer idéer så.

Så tog lite glögg här nu, gjorde mat till Jimmy idag, potatismos m. vitlökskrydda, tacobiffar med lök och kokta morötter och brunsås, sen hade vi syltlök till och saltgurka och tog något att dricka, mums va gott. Vi har haft det så mysigt på sistone på kvällarna, tror det kan var julen delvis, men ändå inte. Glad blir man iaf och det känns positivt.

Nu ska jag vara med min älskling och bara må bra.
Pusslove

Kommentarer
Postat av: Karin

Åh det låter så bra, förutom det första 1,5 raden, att du känner dig hängig och så. Hoppas det går över snabbt! själv känner jag mig bra förkyld och seg på morgnarna men sen blir det väldigt uthärdligt efter ett par timmar.. men det är en kamp varje morgon (samt att jag fått en mkt tråkig "vana" att nysa 10+ ggr i rad varje morgon då jag precis vaknat, så jävla skumt!!!)

Blev iaf glad när jag läste detta inlägget!!! puss

2009-12-22 @ 10:56:15
URL: http://ww.nalletjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0