Julgodismyskväll ikväll och ska träffa Karinälskling!

Vilken toppendag, synd bara att man känner sig så sleten och stressad. Ska försöka ta bussen om 2 timmar härifrån, får se hur det går, har disken kvar och ska upp till Micke och lämna lite grejer ur kylskåpet som ändå skulle blivit dåliga. Så får väl säga om igen att jag skriver mer ikväll, hoppas jag kan uppfylla det, i helgen iaf.

Har bilder jag skulle dela med mig av ju också. Ikväll ska pappa på julbord och Jimmy, hoppas det går bra. Jimmy och deras företag ska vara på Clarion Hotell tydligen. Snicigt. Jaja, har inte tid att sitta här om jag ska lägga på ett kål. Undrar hur nöjd Chanel kommer att bli över att åka buss. 3 ggr dessutom, suck. Jaja, puss iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0