Suck och inget stön

Orkar inte, har tenta att göra, men vill inte, men det går, men det känns inte så uttänkt, men kommer det någonsin göra det? Vad ska man göra nyår? 10.000 olika viljor, sen fyller Jimmy år, mamma och pappa ska till Egypten (fick jag reda på ikväll) och jag har 2 tentor på samma gång och jag känner bara spontant att jag orkar inte. Jag vill inte åka hem till T-mo, flänga till halmstad, flänga till södertälje och fira jimmy samtidigt som jag skriver på tentorna för att sedan flänga till tranemo igen, JAG ORKAR INTE! Åker nog till Jimmy nu över nyår istället och sen kommer jag hem till barnpassandet, så får jag väl fira honom för tidigt istället nu då, så kan jag ta med mig katten dit med. Så funderar jag på att göra, för jag orkar inte flänga så mycket. Det är tröttsamt. Nu ska jag lägga mig, så jag orkar upp och fortsätta imorgon, tvätta kläderna så man kan åka iväg igen, diska, städa etc. Allt det roliga med att ha lägenhet, glömde betala en räkning med, det är ju roligast. Piss och skit, ge mig lite ro. Ps. mamma inget problem med passningen, det är det minsta problemet, puss ds


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Du måste tänka positivt gumman... allting blir så mycket lättare då!!! Allting ordnar sig! Puss o Kram hjärtat..

2009-12-30 @ 08:48:26
URL: http://ansoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0