Trött men glad

Ja en bra sammanfattning. Måste läsa lite nu innan jag hoppar på buss,tåg,tåg,buss. Måste se till så jag har koderna så jag kan få mobilbiljett till båda bussarna med. Eller iaf till den första, det andra löser sig, hade ju fyllt på det busskortet tror jag med 200. Jaja, nu pratar jag verkligen med mig själv.

En sak jag funderade på igår när jag såg julreklamen för dressman var följande: varför i helvete finns det slipsar???? Vem är hjärnan bakom dessa helt värdelösa och fula saker, de fyller ju ingen som helst funktion, det ser löjligt ut. Bara garvar när jag tänker på hur fjantigt det faktiskt ser ut. Jaja, så tänker jag. :)

Nu är det annat på dagordningen, skriver mer sen ikväll när jag kommit hem, om tid ges till det. Bye


Kommentarer
Postat av: Karin

Skriiiiv mer!!! :) själv har jag skrivit massor ju.. haha! hoppas allt är kanooon! puss

2009-12-10 @ 09:30:01
URL: http://ww.nalletjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0