Antagen!

Till hösten! Distans ifrån Härnösand, 100 % Hell yeah. Nu börjar livet se ännu bättre ut. Det jag inte har tur med just nu är pengar, men har man otur i spel och  med pengar har man ju tur i kärlek, får se det så. Datan hemma funkar inte, måste köpa ett nytt batteri, men det kostar 750 kr och har inte råd just nu. Så vill ni mig något så vet ni mitt nummer. Måste lämna in telefonen på lagning med men de hade inga inbytesmobiler. Så skulle de uppdatera mobilen så nu har jag inga nummer kvar i mobilen och även om man har bra minne så kan man inte komma ihåg alla nummer, man har blivit bekväm av sig. Så allt är sönder och har inte råd att fixa någonting, vill klara mig själv så lider hellre i tystnad. Hehe. Sen kan jag nog få hem min andra katt snart med eftersom Chanel har blivit bättre nu, det typ enda positiva och att Jimmy var här i helgen. Grattis Pamela förresten, ett år närmre 50! Hihi. Jaja, får väl äta köttfärssås med Tesse nu, hon ska jobba sen. Lånat dammsugaren av henne så kunde iaf dammsuga idag, även om tvättmaskinerna inte funkar eftersom blixten slog ut ventilationen FÖRRA HELGEN. Sugiga fittNkBo. Ta er i röven. Oj. Hihi. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0