Fick igång datan tillfälligt, får se hur det går...

...framöver. Måste ju ha en data jag kan lita på när jag börjar plugga sen. Har hänt en del på sistone. Igår var jag hemma i T-mo en sväng och vände. Hoppades att min nya mobil skulle ligga och vänta där men icke sa nicke. Det är mkt med Chanel nu, ska ringa till Djursjukhuset idag igen och försöka få en bättre tid.

Några bra R&B:ish låtar är:
Madcon - Beggin'
Feedback - Janet Jackson
Sensual seduction - Snoop Dog
Superstar - Lupe Fiasco
Beautiful girls - Sean Kingston
Don't sweat that (Whistle song) - Dr Stay Dry feat Lumidee

Är så rädd att datan kommer cp:a ur igen att jag kommer låta den vara på tills jag kommer hem ikväll där Chanel inte kommer åt den. Peppar peppar (och ta i allt trä du hittar) typ. Haha. Puzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0