Idag har jag fått brev från skolan

Har cyklat till högskolebibblan innan jobbet och hämtat ut mina böcker där, de hade de tre första jag ska läsa iaf, så har börjat läsa lite och det verkar faktiskt intressant nog för att jag ska kunna läsa det = en stor fördel.

Jobbet gick bra, trivs bra och hoppas få stanna där även i höst. Oops, höll på att glömma att jag hade mat på spisen, steker en fiskpinne till chanel. Det  blev som tur var inte bränt. Vad mer har hänt? Stör ihjäl mig på en viss person och denna personens dubbelmoral. Du är patetisk. Tycker synd om dig själv men inte om andra som du gör illa. Blä. Nej vill inte bli sams, vill inte ha vänner som medvetet gör så mot folk, och nej vill inte gå på bio med dig.

Jobbar 3 av 4 helger nu så har typ inget liv alls. Ska bli så jävla skönt att få lön efter jag jobbat så mkt nu, perfect timing. Innan dess behöver jag inga pengar för jag kommer knappt vara hemma någonting. Bo på jobbet typ. Hittade Tesses hemnyckel ikväll med, så slipper hon oroa sig över vart den är. Stackars gumman, trampade ju på en spik här igår morse. Gick en bra bit in i foten och genom foppa-toffeln såklart. Droppade en hel del blod faktiskt, otäckt. Hoppas det läker bra och att kryckorna vi hämtade underlättar, även om händerna tar stryk!

Nu orkar jag inte skriva mer tror jag. Fick en konstig lust att lyssna på Lasse Berghagen. Han är faktiskt okej, eftersom man hört hans låtar när man var liten, känns det nästan som att komma hem när man hör dem. Pussa

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Låter väl underbart att du har bra minnen till "Gamle goda Lasse Berghagen"... Jag trodde jag hade förstört era öron med viss musik när ni var små... Saknar dig gumman... Kram

2009-07-27 @ 09:40:53
URL: http://ansoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0