Bussförhindelser... finns dem?

Ja, i flertalet. I söndags bytte dem så klart till sommartabell med ännu förre sugiga bussar. Som det är nu så tar det ca 1 h för mig att ta buss till jobbet, det känns helt klart sådär. Får se hur det går att lösa i framtiden. Åh har hänt så mkt som jag vill skriva om här men vart ska man få ork ifrån? Tar en kort resumé:

Chanel har skabb igen
Är fattig
Träffade Karin igår och min kusin Malin från Gbg
Tesse är hemma och hon och micke och hugo åker vidare mot Gbg ikväll
Jag ska nog förmodligen till H-stad i midsommar, det blir så
Hem lördag, jobbar ju 6 dagar nästa vecka och skulle vilja hinna med en tvättid innan den veckan
Har gått ner under 75 kg-sträcket, vilket betyder en viktminskning på iaf 12 kg utan överdrift
Ska köpa busskort som gäller hela sommaren och baka och laga massa mat, för det tycker jag om.
Saknar vissa vänner som jag inte hunnit träffa på sistone
Helene gjorde illa knät igår på studsmattan, hon är väl inte uppe på fötterna riktigt än, får se.
Har solat och vill fortsätta med det på jobbet, där de har solarium. Yippie!
Ska ha en kul sommar och hitta på saker, har en speciell sak i huvudet, men de är hemligt.
Vill pierca mig fortfarande, men är för "chicken-shit".
Orkar inte skriva mer just nu....

Puhss

Kommentarer
Postat av: Karin

Du är så jävla bra som lyckats gå ner så mycket i vikt!! Go Jenni!

Jag vill med sola... kanske skulle ta solariet idag... eller jag vågar nog inte riktigt än pga boobiesarna..

Du och jag ska pierca oss. Det klarar vi! Till hösten smäller det! Puss

2009-06-20 @ 15:54:43
URL: http://nalletjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0