La semana

Ja, ska väl lägga in lite bilder ifrån helgen och lite innan den t.o.m. kanske. Får se vad jag hittar för godis i mobilen.
Köpte en tungpiercing i helgen, tänkte jag ska ta hål någon gång nu, men så var jag full och satt ute med Tesse, tappade den ur fickan och dagen efter hade våran självgående gräsklippare, Otto (se bild på monstret nedan) tuggat i sig halva ena kulan, så allt förgäves. Men jag ger inte upp!


Hemma hos Karin hittade vi en "häckcirkel" i mitten av deras utegård. Haha. Där la vi oss med mobilen och högtalare och något drickbart och bara solade. Katten på bilden här nere bara kom och umgicks med oss. Men han blev förbannad på mig en gång och försökte ge mitt ett riktigt tjuvnyp. Tur att man har kattunge hemma och var snabbare!




Haha, tur man har långt hår, man ser nästan nästan allt här. Men men, får bjuda på det då. Fina kattrivmärken på den handen, haha.
På kvällen sen så åkte vi på gratisuppträdande, en buktalande jävla tant som pratade i typ 200 år innan det blev något bättre. Med så där skrikit och tillgjord barnröst. Löjligt. Sen kom jag hem på kvällen. Var lagom rund om fötterna då kan jag ju säga. Blev törstigare ju längre kvällen gick.


Igår var vi vid Visen och badade. Jag, Therese, Micke och Helene, här kommer lite goa bilder därifrån.



På väg hem till Jönköping igår kväll. Jag och Helene var inte hemma igen förrän 23.30.. Wups. Hehe.

Jag och Chanel idag på jobbet, hon var så mysig och gullade med ansiktet. Imorgon ska hon till veterinären. De måste nog söva ner henne och "go deep" så att säga. Så ska hon få droppar i nacken med mot skabb och fästingar. Det är det värt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0