Sjukligt trött hela tiden

Någon mer som är drabbad? Varje dag efter jobbet, innan jobbet, när jag jobbar, när jag sover, när jag vaknar, är jag trött. Hur mycket jag än sover. Idag har jag tvättat lite och så har jag varit hos Emmas kompis som hade kattungar. Får hoppas att de får dem sålda, annars kan de nog inte ha kvar dem. Sen så har jag tagit hand om Chanel som vanligt. Jag blir alltid bad cop och alla andra är så snälla så. Hehe.

Sen har Chanel jagat Bilbo (ökenråttan) när han sprang i sin motionsboll på golvet. Underhållande. Han sprang undan och hon stoppade honom, så han fick byta håll hela tiden. En dag kommer det att sluta illa. Ska försöka leka lite extra med kissen ikväll så hon blir lite vänligt inställd innan jag blir bad cop imorgon bitti igen. Och har bara gjort 2 dagar av 10. Hoppas vi kan ta oss igenom det här och att hon får tillbaka förtroendet någon gång i år iaf. :S Orkar nog inte skriva mer. Har så mkt jag tänker skriva varje dag, men glömmer det innan jag hinner få ner det på papper. Typiskt. Mamma lagade iaf jättegod mat idag. Mumma.

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Jag blir så glad, så jag rodnar... Tack för komplimangen. Älskar dig!

2009-06-03 @ 23:57:29
URL: http://ansoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0