Bilder från Lgh och Icke-Mögel-Brödet

Jaha, först kommer väl bilder från lägenheten, har inte bilder på hela än, fanns som sagt inte lampor överallt men man får nog en liten inblick iaf i hur det kommer se ut. Idag har jag varit själv på jobbet på eftermiddagen eftersom mamma jobbar på ett annat ställe ibland. Det är faktiskt rätt tråkigt om man tänker efter, så därför låter jag bli att tänka på det.

Vardagsrummet                                        Köket
   

Köket igen några gånger
   

   

Sen kommer vi till historien med den verkligen konserverade Pågenlimpan. Bakgrund är enligt följande. Innan jul, den 4 dec förra året så köpte vi en Pågenlimpa på Ica. Vi lade in den i skåpet på jobbet, fel skåp och den glömdes bort. Nu har vi lämnat kvar den i skåpet för att se hur lång tid det tar för den att börja mögla, än så länge så står den sig helt okej. Helt sjukt. Undrar vad de har i det där brödet egentligen? Jag kommer inte köpa det i första taget igen iaf :S.

Nu ska jag åka och simma iaf. Så kommer jag säkert skriva någon mer gång nu i veckan. Helgen kommer ju att bli jobbig känns det som. Men men. Den 7:e mars är ett viktigt datum, eller snarare var ett viktigt datum, på lördag hade det blivit 5 hela år. Men men, det grusades ju tyvärr. Allt har väl sin mening antar jag.

Ska inte deppa ner sig nu, orkar inte det och vill inte det. Känns tillräckligt ändå. Igår så förlorade jag kontakten med en som betyder väldigt mycket för mig. Ledsen att det måste bli så här, men tror det är det bästa. Vi går inte ihop, tyvärr. Hoppas iaf att du får det bra i framtiden och en riktigt fin sommar, med mycket motorcykel, fiske och bad.

Lots of <3, J3N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0