Cissibesök och containerlastande

Ja, idag så vaknade jag kl 8 av att jag fick sms. Det var trevligt faktiskt, mkt trevligare än det låter. Sen så ringde jag Karin och pratade lite med Jimmy. Efter det så var det dags att göra något. Ringde till Cissi och fick ett infall. Klart jag måste åka till henne och kolla in de söta valparna. Blandningen, kommer inte ihåg vilka raser men men, verkar ha blivit exceptionellt lyckad iaf. Jag blev sååå kär. Löjligt mkt nästan, bara att fråga Cissi om det. De var så söta, 2 veckor gamla var dem och gnydde så söt och bökade med nosen mot en hela tiden. Små tjocka pälsbollar med ben, hihi. Så bebismulliga och gulliga.

Sen så fick jag dessutom hjälp med min blogg av Cissi (smygreklam celias.blogg.se). Nu är den så fin så. Ska bara få dit ett skarpare foto så ska ni nog se att det blir så underbart fint så. Vi höll på i en bra stund med den, tack för hjälpen gumman. Sen fick jag ju se fina huset med, gud va stort och fint det var. Hade stormtrivts där. Ett skafferi som man liksom går in i med, något för mig verkligen. Hihi. Sen tog vi lite kort på Stitch och Cissi med, han var lite bångstyrig eftersom han var så lekfull, men han var så duktig ändå så. Sen så gick vi in och var inne en stund till så var det bra.

Sen kl 16 så fick jag och mamma kasta oss iväg till jobbet, för det kom en container dit som vi inte hade fått någon bekräftelse på när eller ens om den skulle komma. Så första gången man kunnat äta på 4 dagar så fick man efter det kasta sig iväg och stressa till jobbet, men som tur var så har det än så länge gått bra. Har lagt in bilderna på macen men inte komit åt att dela ut dem än, Cissi, så vet du.

Miffo vårväder vi har förresten, imorses så snöade det och var sol, nu är det sommar igen och klarblå himmel. Hmmm.. Skummish.
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0