Daim ska ömsa

Jojjemensan, nu ska matvägraren ömsa, ska låta den vara tills några dagar efteråt och är den inte hungrig då, vet jag inte vad som står på. Hoppas hoppas hoppas iaf. Sovit dåååligt igen. Suck måste vända om dygnet igen. Min kreativitet kommer ju fram emot kvällen tyvärr, det är då jag kommer igång, haha. Tänker på kära Karin, ringde ju henne i helgen och fick inget svar och  nu är man pratsugen. Men fick en så fin kommentar här på bloggen så. Tack gumman. Miss you very mutch som de sa i någon julkalender någon gång. Hihi. Jennifer var kul att prata med igår också såklart. Ska ringa henne idag sen. Men gud så trött, obeskrivligt, men konstigt nog har det nog varit värre ändå.

Vem vann melodifestivalen? Har fortfarande inte fattat det.

Au revoir (på återseende egentligen om man översätter direkt, fast man lär sig ju att det betyder  hejdå, skuuuuumt)

Kommentarer
Postat av: jag

där har du nog svaret då, vänta några dagar.. //Fridens liljor

2009-03-17 @ 01:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0