Jävla melodifestivallåtar

Ja, är faktiskt helvetes jävla trött på dem. Men till min egen stora förvåning så har jag en favorit som faktiskt är Alcazar, brukar aldrig tycka om dem så annars, men de har gjort en positiv och medryckande låt, Stay the night. Den tycker jag om, skruvar upp när den kommer på jobbet. Annars har det varit en bra dag. Ingela kom förbi på jobbet, likaså farfar. Sms:at lite med karin idag och pratat med Ida. Blir ingen simning, helt slut eftersom jag somnade sent inatt och så har jag mensvärk. Hua, inget kul. Ska fortsätta packa ner lite till flytten, städa lite och fixa, sen ska jag nog sova tidigt ikväll. Kram

Kommentarer
Postat av: Cissi

kanske kan simma ihop en dag??

2009-03-12 @ 19:38:38
URL: http://celias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0