Karinbesök och ormletning

Jaha, idag var det dags igen. Hittade inte en av ormarna, kärringen som vanligt, den bruna och började leta. Rörde runt i barken och lyfte ut alla saker och verkligen gjorde en raid, men ingen orm. Då kom jag på att den kanske trots all tejp kunde kommit under bakgrunden och mycket riktigt. Hur lyckas hon? Hon har hittats på golvet, klättrar i taket och allt, undrar vad hon var i sitt förra liv? Jag satsar på utbrytstjuv (istället för inbrott då) eller cirkusakrobat. Så fick ju slita  bort bakgrunden och ta ut henne. Inte nog med det. I efterhand så märkte jag att jag typ hade fått minst 20 små stickor i fingrarna. Var så det bara brände och irriterade. Fick ta fram världens bästa pincett och sätta igång. Det tog ett tag att få bort alla. Får skaffa diskhandskar typ när jag ska in och leta, inget annat att göra.

Sen så hörde jag med Karin om man kunde komma på besök, och det kunde man förmodligen. Så nu ska jag till Anderstorp om någon timme, håller på och gör mig iordning, fredagen till ära. Mamma håller på att göra mat. Ska försöka ta lite nya kort på mig med, så less på att inte ha så många. Jaja, det var väl allt nu tror jag. Imorgon ska jag till Återbruket i Limmared. Kolla vad de har.

//M3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0