Lägenhet, äntligen

Ja, nu har jag bestämt mig, ska ta lägenheten, så fr.o.m. 1 maj kommer man vara smålänning igen nu då. Precis som Karin är. Hehe. 46 kvm och 3300 kr i hyra, om man inte är student, då blir den 2900 kr endast. Fint kök med plats för köksbord. Ordentligt med plats och lådor/skafferi. Badkar och plats för såväl tvättmaskin och diskmaskin om man vill bekosta det i framtiden själv. Sen vardagsrummet med glasdörrar in, en liten "walk-in"-closet och både ett uteförråd och ett förråd nere i källaren. Jättefina tvätthallar och allmäna utrymmen som bastu och pingis. Lägenhet ut mot skogen och på bottenvåning. Så underbart. :)

Lägger upp bilder sen, fast en del är rätt mörka såklart, inga lampor kvar och var där när det precis skymde igår. Var på mitt jobb igår med och de verkade verkligen jättegoa. Har blivit lovad 8 veckor nu till en början och det känns jättebra. Sen får jag ju jobba extra vid behov. Blev väl bemött av de som jobbade där med, de verkade som om man ska passa bra in där. Tänker ta parkering med, 50 kr i månaden är ju inga pengar. Skönt om man får besök med, vilket jag hoppas jag får en hel del av såklart. :)

Skriver mer sen ikväll, ska och simma så man håller igång det. Så skönt, man blir så mjuk i huden och så slipper man värken man ofta kan få efter en lång dag med samma rörelser hela tiden. Längtar efter ångbastun med, den är "to die for" så att säga.

Ta-ta y'all. Smell you later :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0