Little Big World och Ego Jag

Åh va fint Karin och Johnny hade det i sin lägenhet. Fick hjälpa Karin mäta persiennmått. Jodå mensan. Sen så pratade vi lite om både det ena och det andra och spelade lite Little Big World. Världens sötaste spel tycker jag. De små söta tyggubbarna. Tycker om att man kan boxas med, men vi lyckades inte just den här gången dock.

Sen så matar jag mina ormar nu, tjejen verkar ha ätit något dåligt, för det som kom ut var inte det jag förväntade mig som kom in, hon har inte ens gjort "nr2" på länge, så får hoppas det var det som var felet så hon kommer igång och äter snart. Hoppas verkligen.

Tänker tillbaka lite ikväll. Kunde inte riktigt låta bli faktiskt. Det känns tragiskt att det blev så här mellan oss. Hoppas verkligen att du får en bra framtid, menar det. Vet inte vad jag ska göra för att hjälpa dig dit du vill och att bli lycklig, som din vän, men jag finns här. Håll ut.

Sen så ska jag göra lite nytta nu tänkte jag. Plugga lite. Har redan börjat kolla tapeter och köpa på mig en massa grejer till lägenheten. Känns bra men lite jobbigt med. Mycket som man måste fixa och mycket som måste klaffa. Men får ta det dag för dag. Blir lite nervös av att någon måste borga för mig med. Även om det ska gå bra. Har tagit lite bilder idag, hade väl en okej utseende-dag :P

       

That's all folks. Nu ska det bli TV och lite nyttigheter gjorda. Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0