Lördagen och efterföljderna

Ja, i Lördags var jag ju då ute. Min kusin fyller 30 och jag åkte till deras fest, det var två stycken som firade 55-årskalas tillsammans och hade hyrt en byggdegård tillsammans. Jättemysigt var det. Till slut blev det bara pappa och jag som stannade men det gjorde inte så mkt. Fick smaka nya vårcidern från Xider, nämligen Peach Jasmine. Den smakade inte alls persika för det tycker jag inte ett dugg om. Var nog med på ett kort där i baren, får se om man får se det så småningom, tror det kan vara fint faktiskt.

Iaf, sen så var det ju så att det var 4 st av mina gamla gymnasieklasskompisar som var där, varav 1 pratade med mig, det tycker jag är jävligt illa och pinsamt av dem. Men men. Inte mkt att hälsa på ändå, så tror jag överlever. Träffade en jättesnäll kille som hette Urban och vi pratade typ hela kvällen. Vid 12 skulle pappa och jag åka hem, vilket i efterhand visade sig vara tursamt eftersom det blivit slagsmål senare.

På vägen hem var vi tvugna att stanna för jag mådde så illa. Kringelkrok-väg från Dalstorp om någon undrar. Gick inte så bra ihop med mitt någorlunda berusade tillstånd. Sen så blev det samma visa mitt i natten. Började fundera lite, hade inte druckit så mkt och tyckte det var väldigt konstigt att man mådde så dåligt att man spydde och allt. Men sovit ända från lördagsnatten till nu måndag kl 9 nu på morgonen, inte kunnat äta eller dricka något annat än vatten, så tror det varit spysjukan ändå. Hela familjen har typ haft det, allt började med Daniel. Inatt har Helene spytt. Jag själv har inte gjort det sedan halv 10 igår kväll, hoppas det håller sig borta. Det fina vädret lovar väl, så tänkte ge mig ut i det lite faktiskt.

Hoppas man kan äta frukost sen, så jävla hungrig nu, not joking.

Ha det, kram

Kommentarer
Postat av: Cissi

Inge kul med spyskjuka. Är hemma från jobbet. Kram

2009-03-23 @ 23:16:02
URL: http://celias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0