Ömsning och 40-årskalas

Ikväll har Daim äntligen ömsat och hon ömsade i en hel del, vilket är väldigt bra eftersom hon inte har ätit. Stod i boken att de kan ha svårt för det och har varit lite nojjig, men hon klarade det galant, nu är hon sitt vanliga pigga jag igen, men maten är det som är kvar nu så mår man bra sen. Ikväll har vi varit en sväng till Mona och Jens, eftersom Jens fyller 40 idag. Det var trevligt. Träffade en gammal idrottslärare, Lena och vi pratade väl lite så. Annars var det lugnt. Nu har jag kommit hem igen och är väldigt trött, så förbannat skönt att få sova imorgon, weeei. Har dessutom räknat ut att jag kommer få en hyfsad lön på onsdag, har jobbat mer och bättre än jag brukar, antar att det är en av följderna till att man har något att se fram emot. Hihi. Annars är allt prima ballerina med mig, tar livet piano och ser vart det för mig. Over and out, har så mkt jag skulle skriva som hänt, men orkar inte, så kan livet vara ibland. Lägger nog upp en ny fin bild på Daim imorgon. Om jag orkar vill säga. Moahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0