Otur i kärlek, betyder iaf tur i spel

Tror jag ska ta och satsa på spel i framtiden, faktiskt. Efter den här dagen kan det behövas.  Är så besviken på dig, du förstör verkligen alla chanser till att jag någonsin ska kunna ha kontakt med dig. Hur kan du bete dig så? Allt jag ville var att vi skulle höras senare, kompis, men tydligen gick inte det att jag ville prata med Jennifer ifred innan hon skulle iväg på dejt 10 min senare. Löjligt är det minsta man kan säga om det. Att sedan ringa 10.000 gånger ungefär och skicka dina "extremt snälla"-sms gjorde att jag har fått nog. Jag vill inte höra ifrån dig igen.

Är inte svartsjuk på dig ett dugg för att du hittat någon annan. Tycker du ska antingen koncentrera dig mer på den relationen och vara i den eller så ska du  vara singel. Vill inte ha kontakt med dig, du har betett dig fruktansvärt illa idag. Varit ute och grillat med familjen och det sista jag ville var att ha ett till 3-hsamtal där du bedyrar att det inte var så du menar, att du inte alls är skadeglad och bara har kontakt med mig för att du antar att jag ska få en skitkille i framtiden så du kan gotta dig etc. Men där hade du fått bli besviken, du vet inte ett skit om mig, och nu kommer du aldrig få reda på det heller. Jag har ett så jävla bra liv så om du bara visste, finns så många möjligheter och ser så ljust på framtiden nu. Men men... jag vet ju hur det är, sen kommer väl du aldrig sluta älta och spekulera i saker, till dem för att få dem att må skit. Grälsjuk är ett ord för dig.

Ditt sista sms när du skrev att jag skulle titta mig själv i spegeln och prata med mig själv och att jag behöver söka hjälp, säger mer om dig än det säger om mig. Det var det lägsta sämsta skiten jag har hört någon säga till mig i hela mitt liv, kommer inte förlåta dig om du tror det. Fuck you. Vill inte höra av dig någonsin igen. Håll dig borta, du har absolut inget med mitt liv att göra, nu eller i framtiden. Det finns ju verkligen människor och så finns det människor.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du prata så finns jag här.



Sköt om dig vännen.

2009-03-21 @ 18:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0