Överflödig dag

Ja, idag har varit en sån där dag som bara passerat och likväl inte kunde funnits. Har iofs kollat upp lite grejer till lägenheten på nätet, försökt att matcha grejer från olika ställen och så, men det är svårt och blir snabbt dyrt. Men men smakar det så kostar det säger man väl. Inatt var jag uppe till halv 4, fy va jobbigt. Hade jättejättesvårt att sova, vet inte varför. Därför har jag inte varit mig själv riktigt idag. Mardrömmar de kan hålla sig för sig själva iaf. Hade en riktigt illa inatt.

Har varit utanför dörren en gång idag, åkte och köpte mjölk. Kände då hur behagligt varmt det var ute. Ska börja promenera, försöka få med mig Jennifer, och har en känsla av att det inte kommer att bli svårt, hon är ju så hurtig nu så. Har ju gåbandet i förrådet med nu med en ny lcd-tv med dvd, så bara att ställa sig där och gå och se på något. Sen har vi ju kvar simningen som jag ska börja med i veckan igen. Blivit lite konstig i huden igen, tror det beror på vissa av mina kläder som är polyester = SKIT, när jag flyttar sen ska jag verkligen rensa ut allt sånt.

Jaja, nu ska jag väl försöka börja på en ny tavla. Får se hur det går, eller om inspirationen kommer snarare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0