Sova vad är det?

Ja du, det undrade jag igår. Somnade ju som sagt på dagen och det fick jag lida för på natten sen. Fixade kl 22 i terrariet och blev klar typ vid midnatt, så nu kan de fan inte ta sig någonstans. Dammsög, torkade med trasa och har verkligen snoffsat upp boendet. Ormarna var glada, men det blev inte jag. Hade inte somnat vid 3 inatt. Helt ärligt. Daim höll på att klättra på glasrutan igen, nu gladare än någonsin. Det skallrar ju en del, och den andra slingrade sig över "stock och sten". Skitlyckliga. Ska prova ett tips nästa gång jag försöker mata Daim. Man kan tydligen doppa maten i ägg, eller fisk och gärna lämna den framme tills den är lite halvgammal, en del ormar tycker om det. Ska bli skönt att få min bok jag har beställt om majsormar på engelska så man kan börja plugga på. Men har klarat mig bra hitttills ändå tycker jag. Anstränger mig faktiskt, tro det eller ej. Det är ju mina bebisar (än så länge kan de klassas som det iaf).

Nu gör jag kaffe på jobbet, själv idag :( Men men, mamma har det nog kul där hon är. Hon trivs ju på sitt andra jobb så det får man ju unna henne. Idag sen vet jag inte vad som händer. Gjorde också en förteckning mitt i natten igår på vilka böcker jag ska försöka sälja av mig på blocket, ska nog försöka prissätta dem idag och göra klart så jag kan sätta ut dem med. Sen ska ju en del till återbruket, kanske hinner lämna det imorgon när de har öppet, who knows? Sen är det simning imorgon som gäller. Har hittat fina tyger på mitt rum som mamma har kvar sen hon hade symaskinen inne hos mig, tror jag ska sy mig några panellängder och sätta upp och se vad som passar, så visst har man lite för sig. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0