Tavla nr 2

Är så trött nu, har ju som bekant svårt att somna på sistone, om ni hänger med, och det gör ni väl? :P
Så började på en tavla till, den med flickebarnet som sträcker sig mot mamman och står på törnbuskar. Nu är den klar. Tanken är att mammans tavla så att säga ska sitta högre än barnet så det ser ut som hon sträcker sig upp och mamman ner mot barnet. Jaja, ni fattar nog. Sen har jag bytt färg med, färgen på bladen är den färgen som är på innersta lodräta linjen och så att säga tvärtom på den andra.

Dålig kamera som fan och svårt att få bra ljus, men ni får gärna komma och kolla dem IRL någon dag, är rätt stolt faktiskt. Hihi. Åh ont i magen, det värsta jag vet, sån magvärk som bara inte går över vad man än gör. Inte mkt att göra åt, bara slappna av och hoppas på det bästa. Tvättat idag med, mitt sofföverdrag skulle jag tvätta men sen var det såklart kemtvätt:(, fast det nya jag ska skaffa, det lila ÄR INTE DET. Skönt, yes. Någon som vet vad kemtvätt ens kostar idag, har ingen koll, har aldrig kemtvättat något i hela mitt liv. Trodde aldrig jag skulle behöva heller. Men så hällde lite diskmedel ut sig självt på soffan som jag köpte i Göteborg när jag var på Netto, och resten är ju historia.

Natti natti nu, skulle lägga över en helfestlig talbok till min ipod, om jag kunde hitta den, tips någon?





Ska skriva till mitt namn och när de är gjorda lite längst ner snyggt, men har inte blivit av än iaf. Men kan vara kul att minnas när man gjorde dem.

So long!
(som en viss Dr Phil tydligen brukar uttrycka sig)

Kommentarer
Postat av: Karin

Jättefina tavlor gumman!!! usch idag är en utten dag faktiskt... alltid på måndagar. :(

2009-03-16 @ 08:42:51
Postat av: jag

fint ifyllt igen (:

Får köpa nån nån vacker dag hehe!

2009-03-17 @ 01:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0