Uppgivenhet

Ja, nu har jag varit hemma från jobbet 3 dagar, det var längesedan sist, men så blir man oftast inte så sjuk så man inte kan släpa sig till jobbet heller. Förra veckan var det en förkylning och när man sedan drack på det i lördags så bröt spysjukan ut. Nu tror jag att jag börjar repa mig. Men problemen avlöser varandra. Har fixat en del med bloggen idag med, i brist på annat. Sen matade jag Daim, nu mot hennes vilja, men till min förtvivlan så spydde hon bara upp det igen. Kände en sån ledsamhet komma över mig. Har inte fällt en tår över det innan men nu gick allt ihop till en stor klump i magen. Stackars Daim känner jag nu. Ska skriva lite på forumet och mamma ska kontakta en som hon vet som haft majsormar väldigt länge imorgon, annars blir väl sista hoppet att ta henne till någon som kan se om det är något fel på henne eller om hon bara vägrar, eller vad man gör för fel.

Nu har jag varit på affären och köpt panelgardiner till vardagsrummet i nya  lägenheten, var tvungen att göra något som gör att det känns som om det är någorlunda snart iaf, får inte in den riktiga känslan om man ska vara ärlig. Så köpte jag champagne-glas med och en baguette. Ska jag må dåligt sen så kan jag likväl ha ätit någonting gott, så jag resonerar. Har varit en lång dag, har egentligen ingen lust att må så här. Vill jobba nu när det finns grejer till allt, men men. Orkar inte skriva mer. Ska fortfarande fixa en del andra grejer på bloggen, men orkar inte fixa alla smådetaljer idag. :(

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0