En solig dag i Borås

Idag fick jag ett ryck. Stämplade ut vid 1 och kastade mig på bussen till borås där jag mötte upp Jennifer som kom från Göteborg. Men innan hon hann dit så stack jag in på djuraffären och försåg mig med frysta muspinkisar. Jam jam. Och lite nytt till Chanel, en ny kattleksak bl.a., den gamla var rätt dåligt åtgången vid det här laget. Jag och Jennifer satte oss på Café Viskan och beställde en sallad med överkokt pasta. Och när vi skulle ta lite kryddsmör till bröden som stod precis bredvid det andra smöret, för andra gången, så hade de tagit bort det. Satan! Bara för att lunchen egentligen var över tror jag, eller för att de ville snåla på det. Pratade länge och väl med Jennifer och vi satt ute vid vattnet och solade med. Pratade om allt mellan himmel och jord, det var mkt trevligt (som mosart säger i lilla sjöjungrun). Har mkt disney i huvudet på sistone, vet inte varför. Hoppas det går över snart. Har köpt nya underkläder idag med. Lägger upp bild på dem imorgon, orkar inte koppla ur sladden, ta bilder på det och koppla in den igen. Här kommer lite bilder från när jag och Jenna var i Booorås. Var inne på en jättefin butik som hette... ja du Jennifer, vad hette den nu? Den med alla fina fina teer och tvålar och grejer? Ida-butiken som jag kallade den?

Here it goes.

Goda cidern med granatäpple (godare än maten tyvärr)

Hugg in! Så lila och fin  du var gumman. Och med en sån glitterväska!


Här kommer jag då.... inte alls fixad men ändå lika glad för det :) Vacker utan spackel heter det visst...



Så en bild på den fina naturen... sett där vi satt ifrån, var som en trappa ner mot vattnet i sten, där en hel del folk satt idag. :) Solig eftermiddag och löning som det var idag. Puss och natti natti på er.



Kommentarer
Postat av: Jennifer Karlsson

Hjärterum hette butiken med alla fina tvålar gumman =) nått att lägga på minnet. Väntar med spänning på underklädes-bilderna ;)

2009-05-26 @ 11:08:53
Postat av: Jen

Just ja! Det gjorde den ju. Bra att någon har huvudet med sig. Verkligen något att lägga på minnet. Åh tråkigt på jobbet idag. Puss

2009-05-26 @ 11:32:17
Postat av: Karin

Vilken underbar kofta Jenna har!! hehehe Ida-butiken låter som ett bra ställe :) puss

2009-05-26 @ 16:05:30
URL: http://nalletjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0