Golvläggning

Ja, idag åkte jag och pappa mot Jönköping kl kvart i 8 imorse. Vi har lagt golv i mitt vardagsrum, så nu är där jättefint. Mer tid som krävs än vad man kanske tror vid första anblick. Sen var vi och köpte list till med och så fick jag behålla dörrarna in mot vardagsrummet, vilket jag tycker är jättefina, så glad över det! Imorgon ska möbler flyttas, sängen bäddas, hyllor skruvas och glas diskas. En fullsmäckad dag med andra ord. Ska fixa mina luckor klart äntligen med till mina hyllor. Nice nice.

Ikväll kom Tesse, Micke och Hugo, det var så trevligt så. Gick dock och la mig väldigt tidigt, känner att det tagit på krafterna idag och vill vara pigg imorgon när jag får in mina älskade möbler och så. Vill hitta min orm med, börjar lessna på läget nu. Lättare att hitta den nu när möblerna är väck sen. Ska verkligen vrida ut och in på mig själv och min omgivning för den delen för att hitta den.

Haft en bra dag idag, men är rädd att mina grannar kanske inte håller med. Åh hade blivit galen om någon av mina grannar hållt på så som jag har gjort idag. Har ju så svårt för sånt själv. Hihi. Ooops då.

Det finns ett moln på min himmel, någon jag bryr mig väldigt mkt om som inte mår bra. Känns ibland som om alla runt omkring en är deppiga. Sen finns det ju dem som verkligen tvingar på sig sin uppmärksamhet, och så finns det ju dem som tiger i det tysta. Det är dem man ska bry sig lite extra om. Har försökt på sistone, men sååå svårt att veta vad man ska göra. Så mkt som man inte vet. Önskar man kunde läsa tankar eller ha en tarot-linje man visste fungerade som är gratis. Åh .. tänker på dig.

Sen är jag så trött på alla korkade tjejer. Tjejer idag är fan störiga, allvarligt. Issues ni har, dra inte in mig. Jag är en lösning, inte ett problem :P. Den biten står ni bra för. Oh snap, där fick jag er! Så kör upp det någonstans... är säker på att ni vet var, där allt annat hamnar ni vet. Konstigt att det går som det går för er, allvarligt. Som man bäddar......får man.. ja just det... LIGGA. Äckelpäckel. Hatar fan sånna som ligger med allt och alla. Ni har ingen respekt för er själva. Ha lite jävla stolthet! Åh anger management idag på mig... *generad*. Men ni fattar, allvarligt, ibland tänker jag bara "men va faaaaan".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0