Ikväll blir det vin...

.... bara i brist på annat att göra. Orkar inte bara gå och bara vara. Så ikväll har jag lust att dricka lite vin. Får väl se om det blir av. Tråkgit liv man har nu, faktiskt. Fy fan. Bara jobb (iofs inte så illa, jobbar ju med mamsen) och inget kul alls. Ingen kompis typ att träffa på fritiden och ingen att prata med känns det som. När ska det vända? Det och vädret då så klart, suger ju det med. Åh, ah, meh,  ring, snälla? Har alla gått i idé nu eller? Har jag missat något? Har ni fått för er att jag bytt nummer, eller har ni bytt nummer? What is happening? Jaja, får väl gå tillbaka till mitt intressanta liv av att klippa mina tånaglar, pilla i öronen med tops och ....... etc etc etc. Har ju mkt tid till sånt onödig skit nu för tiden iaf, om jag skulle få ett infall....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0