Karinabstinens

Ja, det har jag drabbats av. Hihi, vet inte hur det gick till, förmodligen har det något att göra med att man trivs i varandras sällskap. Varit i lägenheten nu sen igår helt själv, kommer bli skönt att ha katten sen så man inte är så ensam, men ändå har jag haft mkt att göra och kunnat prova  mitt badkar och provat spisen och det mesta är bra. MEN, toan funkar inte, det är stopp i den, så jävla irriterande. Det måste fixas ASAP. Sen så är duschmunstycket dåligt och läcker, och så är det en persienn i köket som inte går ner ordentligt. Haha, vaktmästaren har att göra på måndag. Kan jag lova. Skriver mer sen, om hur allt har gått och lägger ut lite bilder med. Så gott det var att bada idag, hade bubbelbad, luktade vattenmelon med. LYX. Puss så länge, en extra till Karin. Så kul sen att ha lägenheten så kompisar kan komma och hälsa på, grilla och sola och ha det bra, hitta på lite utflykter. Jag vill till GRÄNNA, älskar den polkagrisen som heter kaktus lime tror jag det är. DEN ÄGER.

Later...! Puss igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0