Kattbilder, nu får jag snart Channel;)

Fick den här bilden i morse, under stod det "Godmorgon :)".

Tror du man blev glad då i det regniga skitvädret? Svar ja. Idag har jag känt mig jäkligt ledsen, har inte kunnat sätt fingret på varför faktiskt. Ingen aning, tror det är lite av allt. Mensvärken efter lunch gjorde ju inte saken bättre direkt. Jag har en liten disneyperiod nu, ser på disneyfilmer på youtube, så mkt nostalgi och man kommer ihåg så mkt av det. Sen så har jag sett på allt annat typ och så less på film överhuvudtaget. Kommer nog kolla mkt på tv sen när ja har flyttat och har möjlighet. Är ju faktiskt så att så länge jag har tillgång till film, ser jag knappt på tv. Det är synd för det finns så mkt bra på tv faktiskt. Fick en bild till sen med, på själva ryggen, så fint tigrig hon är. Värsta stora tjejen nu ju.



Ja har inte orkat skriva så mkt vettigt på sistone på bloggen känner jag. Har funderat mkt på saker som jag velat ha med, men sen har de fallit ur huvudet på mig när jag sitter här sen... värsta jävla idétorkan. Pratade med Jimmy idag, trevligt faktiskt. Vi får se, vi träffas nog sen när jag fått katten, och helst efter löning så man har råd att hitta på något. Men men, får se som sagt. Ha det bra alla där ute.

Kommentarer
Postat av: Cissi

vilken sötnos

2009-05-07 @ 13:58:16
URL: http://celias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0