Lägenhetsbilder igen, nu med inredning, wow.

Här kommer lite bilder, skriver mer om helgen imorgon på jobbet, trött idag eftersom jag var uppe och packade ur kartonger till 1 igårnatt och sovit lite halvbra, var rätt ljust i lägenheten och bara lite sådär småvimsig. Ont i ryggen hade jag så fick ingen riktig rooooo.

Grönt, megabubbligt vatten som luktar vattenmelon, en vinnare i alla avseenden.

Vardagsrum, väldigt tomt på väggarna än, men men....

Lägg märke till det snygga golvet, det har det kämpats med må ni tro...



Grannen, en jättetrevlig kvinna i 50-årsåldern, har planterat precis sånna Klematis som jag och Jimmy hade i Södertälje, som han tog död på när han inte vattnade dem när jag flyttade :P på andra sidan av spaljen. På min sida har jag en rosenbuske. Blir fint i sommar när det blommar, åh herre min gud, hihi.


Dåliga toan :(


Glömde såklart ta kort på walkin-closet:en som jag har gjort iordning så fint, men det kommer väl sen då. Det här golvet här ovan i köket funderar jag på att byta, eller inte.. får se. Bra ändå med ett golv som är lätt att rengöra. Nu blir det sängen, så trött och ont i ryggen. Puss

Kommentarer
Postat av: Cissi

verkar vara en mysig lägenhet, måste hälsa på snart :)

2009-05-04 @ 22:00:54
URL: http://celias.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så fint så någon kämpade på i helgen

längtar tills vi öppnar den första vinaren PÖSSS

2009-05-05 @ 20:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0