Öronskabb... jo alltså katten har det. :P

Ja, idag slog det mig, efter några dagars misstanke. Chanel har inte blivit av med sin öronskabb. Åkte upp till mormor där min kusin från Gbg var för tillfället och hon bekräftade mina misstankar. Så ner till apoteket imorgon då och köpa massa medel mot det. Kul liv för henne kattstackarn. 12 veckor och haft skabb 2 ggr. Men nu jävlar ska hon bli av med det. Annars har jag haft en jättetrevlig kväll hos mormor. Träffat mina kusiner som kommer från Gbg, Malin och Jeanette, så det var verkligen jättetrevligt. Blev en kvällsmacka med te. Nice. Nu orkar jag inte skriva något mer idag, inga bilder är jag rädd. Lat idag. Tycker bara synd om min katt och livet suger typ.

Orkar inte börja fitta mig som vissa andra. Alla får stå för sitt eget liv. Jag känner att jag kan stå för mitt, sen får alla andra ha problem med sig själva, kan inte jag ta hänsyn till. WHATEVER. "Vete a tomar por culo" säger jag och har sagt till er.

"Si es un poco loco pero solo un poco loco". It takes a fool to remain sane. Internskämt det första där. Ida fattar. Härstammar från våra spanskalektioner om Don Quijote!

Pyss och kuss... eller Kyss och puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi ska väl bota kattstackarn ordentligt. Vi hjälps åt så gott det går... Tur vi upptäckte det nu och inte när Coco och Macho blivit stora nog för våra familjer också...

Apoteket nästa... Kanske skulle skaffa sån där fästing penna också... Grupprabatt (hehe)

2009-05-26 @ 23:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0