Tandläkarsatan och allt annat

Idag så blev jag så förbannad på lunchen. Varför? Jo för jag hade fått post från tandläkaren. De hade utan mitt samtycke satt upp en tid till mig för lagning. Ringde dem och avbokade den och lät jävligt sur. Jag är inte TVÅ år, jag kan nog sköta mina tänder själv. Och har inte råd att göra den lilla lagningen just nu heller. Då är nog tandutdragningen viktigare, men efter den så vet jag att man har så ont att en vecka på jobbet går bort direkt och det har jag inte råd att förlora just nu ändå. Men ändå det att de sätter upp en tid åt mig. Idioter. FUCK va arg jag var.

Har väl sovit mest hela dagen till kl 4 på eftermiddagen. Blev så glad att jag väcktes eftersom jag hade en så knäpp dröm. Drömde att jag hade fått förråd till min lägenhet i Jönköping, problemet var bara att allas nycklar gick till allas lås. Tror du inte att jag gick och kollade och såg va fina grejer alla andra hade i sina förråd. Jo och det var inte det enda problemet. Sen var det ju frågan om att jag skulle hämta upp massa grejer från mitt förråd, men det var typ grejer man bara kunde ta en och en, ömtåliga lampor och sån skit, småplock. Så blev så glad när jag väcktes av mamma när hon kom hem. Var så trött på att springa fram och tillbaka med grejer.

Sen så kan jag hissa och dissa idag. Hissar en film : Wolverine, den nya, helt ok faktiskt. Dissar ett tuggummi: Stimorol Fusion Mint Chocolate. Vet inte varför jag köpte den, men nu vet jag varför jag aldrig mer kommer göra om det iaf.

Har pratat med Karin idag, extremt trevligt. Skrivit lite med Jennifer med och pratat med Anna i Växjö och min faster Marie som jag ska hälsa på, på måndag när jag hämtar katten. Sen skrev till min förvåning Rikard till mig. Han hade tydligen varit med i tidningen för att han hade stoppat något inbrott förr förra natten eller så. Duktigt gjort. De hade tydligen kastat grejer på hans väktarbil med. Det händer grejer minsann i Jönköping, det är inte bara kyrkor och frid inte! Polisen hade följt efter dem men tydligen inte fått fast dem, men de hade åkt därifrån tomhänta. Verkar var rätt ofta som polisen inte får tag på folk som de jagar faktiskt. Eller så är det väl bara jag.

Jaja, annars har det varit en rätt händelselös dag. Gjorde kycklingtacos typ idag. Med bulgur, nyttigt och gott. Inatt tror jag att Daim kommer att ömsa, så spännande. Det är som julafton när de ömsar, man går och kollar och kollar. Så blir man så stolt när de har ömsat sen, att min lilla orm har klarat det så bra. Hihi. Lite fjantig jag vet, men sån är jag. Jaja, blev inte så mkt mer skrivet idag. Nu har programmet börjat igen, livet på akuten, TV4 FAKTA IS THE SHIT! Älskar den kanalen. Mkt spännande, om brott och seriemördare och läkare, akuten, förlossningar och allt därimellan. De har program liknande Cops med. Typ hela dygnet är som julafton där. Hihi. Undrar om man har den i Jönköping. Funderar seriöst på at tatuera mig eller något sånt, känner för att göra något lite crazy. Får se får se. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0