Weeeiii

Ja, klart jag syftar på VM i Hockey, vilket vi nyss vann kvartsfinal mot Tjeckien, inte illa. Då blir man glad, speciellt när de petade in 3-1 med 2 minuter kvar ungefär. Får mig att tänka på när jag och Jimmy kollade på VM hemma hos honom typ 2004 sommaren där, han hade TV-kanalerna på datan då, så vi ställde hans skinnsoffa (svarta) snett framför datan och kollade, riktigt mysigt. Kommer speciellt ihåg en kväll när vi efter det lyssnade på en massa HIM tillsammans, han satt upp framför mig och jag låg bakom och bara höll om honom, det var så mysigt. Någon var ju tvungen att vara DJ. Ett fint minne där iaf. Vi har varit med om så mkt tillsammans.

Sen har jag varit hos mormor ikväll med, fick påslakan som jag slipper få allergichocker utav. Och kanske ska få sånna gardiner som jag har i lägenheten nu, fast blåa istället för de gröna jag har, passar lite mer. Men vi får se. Kollat på katterna idag med tillsammans med Helle. Hon skulle se om hon var allergisk så hon skulle gulla så mkt som möjligt med den katten som mamma ska ha eftersom pappan till katterna har ragdoll i sig. Men sen fick jag reda på av dottern i familjen att det var min katt som mest liknade ragdoll, just i att den är så lealös när man plockar upp den, därav "ragdoll"-namnet på kattrasen. Spännande. Skulle träffat Ida ikväll men vi bestämde oss för att ta det en annan gång. Känner att jag har lite kompistorka nu. Vill umgås med så många, men finns ingen tid eller ork. Åh kan inte bara någon komma förbi på en spontan-kaffe? Anyone?

Nu ska jag se ett avsnitt av 24, har börjat kolla på det nu, rätt okej ändå. Kommer ihåg det som tråkigare, men men. Ska nog skaffa bredband till lägenheten imorgon med, får inte glömma att ringa. 189 kr/mån för mobilt bredband, upp till 7,2 MB och ... jag vet att man inte kommer upp i det, men behöver inte så mkt heller. Ska bara kunna ha kontakt med omvärlden och så, inte spela värsta onlinespelen eller skit. :D I'm a low-maintenance-girl. Kräver inte så mkt, internetvis iaf. Bara ATT DET FUNKAR :P

,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0