Week - end

Ja nu är verkligen veckan slut. Har inte skrivit mkt i helgen heller. Inte haft suget faktiskt om man ska vara ärlig. Men här kommer väl helgen i korthet.

Fredag
Jobbade till kl 4. Åkte hem och tog det lugnt, det åskade ju något fruktansvärt och ösregnade. Sen tog någon cider och lagade mat med mamma, tror jag iaf, haha. Konstigt nog känns det redan som om jag har glömt fredagen. Hörde av Karin med iaf och vi skulle träffas på lördagen. Trevligt värre. Pratade med Jennifer lite över sms.  En lugn kväll men det blev på något sätt sent ändå.

Lördag
Vaknade fruktansvärt sent, typ 11.45 tror jag och undrade verkligen vad som hade hänt. Mamma och pappa skulle hjälpa till att sälja korv och så vid damernas fotboll (de ställer upp eftersom Daniel spelar fotboll, för föreningens skull). Jag skulle inte hjälpa till eftersom jag skulle träffa Karin (prioriteringar i livet, vetni :P). Så bakade Ingalillakaka och hann typ precis klart med den tills hon kom. Så skönt att se henne, det var längesedan. Det blir alltid allt för sällan tycker jag, hur man än gör. Iaf så hade vi trevligt, tror jag fan drack 3 koppar kaffe och X antal kakor (med STORT X). Hihi. Så det fick jag sota för sen. Ont i magen :S. Sen senare så duschade jag och gjorde mig iordning igen. För då tog jag och mamma en cider tillsammans och sen bestämde vi oss för att ta och cykla ut en sväng och se vart vi hamnade. Pappa hade jour på jobbet så han var tvungen att vara hemma, något vi inte kunde annat än att utnyttja. Vi var först hos Ingela och tog ett glas vin, sen tog vi och delade på en pizza på Pangea (prinsessa heter pizzan, med ananas, banan, mango chutney, curry, vitlök, kyckling), och kebabsås till den. Nu vattnas det allt i munnen på er va?:P

Sen så cyklade vi till min kära kusin Mona och hennes man Jens och tog något att dricka där med om jag inte kommer ihåg fel. Satt där och hade det så trevligt så. Drack ett jättegott vin där i box - By the river hette det. Det var ett sött och gott vin. Hatar när de är så sura så man typ dör, å skit...:P (lägger till ett "å skit" för Emmas skull)
Fick skjuts hem av pappa sen och somnade efter en trevlig pratstund med Urban.

Söndag (idag )
Vaknade rätt sent idag med. Har solat en del idag med, så skönt. Så pratade jag med Jimmy med. Sen blev det mat och så skulle mamma och pappa på Evelinas konfirmation. Jag somnade faktiskt på eftermiddagen, tror det blev lite för mkt sol där. Hihi. Idag har jag känt mig så nöjd med mig själv, kollat på mig själv och känner mig så smal, en sån skön känsla, finns inget bättre. Pratat med Tess idag med och hon var jätteglad så det är ju "såå fint" som norrmännen säger.
Var faktiskt själv från kvart i 3 till 8 ikväll så har tagit det lugnt, tvättat och städat undan lite. Sen så kollat på tv, från Ystad till Haparanda på åttan och sen senare "Seriemördare" på tv4fakta och efter det på Magiska systrar med mamma. Så nu ska jag sova, hinner inte sola inne idag, ska nog vila mig lite med. Har varit på lite halvbra humör idag, en del som känns lite ovisst i mitt liv. Om en vecka får jag katten nu iaf. Ska försöka skriva imorgon om det är något jag glömt. Pussa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0