Åh kan man få somna snart?

Mår inte så hundra faktiskt, undrar om jag kommer orka till Tranemo i helgen egentligen? Skrapar riktigt i halsen och känner mig helt väck, så fattar inte hur man kan vara vaken. Men ibland när man är som mest sjuk-trött så att säga, så går det inte att sova. Ser på Intervention på 5:an, så intressant, hur folk kan fasta i missbruk. Hoppas man själv aldrig kommer i kontakt med det.

Jag har aldrig provat, det är nog för att jag vet att jag skulle nog kunna vara en sån som fastnar i sådant, vet inte varför, bara känner det att varför äventyra något, när man ser hur folk förstör sina liv, de som blir riktigt beroende vill säga. Räcker nog med att man blir riktigt full då och då känns det som.

Var hos Tesse och Micke innan ikväll och spelade lite och kollade på tv där med, såg ett intressant program om multipel personlighetsstörning. Psykologi och hur hjärnan fungerar samt vad som kan påverka negativt är det som fascinerar mig, jag vill hjälpa människor att må bättre. Men klart det måste ju vara ett medvetet beslut från deras sida, annars går det inte. Nu ska jag ta en kopp te, så halsen kanske blir lite bättre. Puss på er.

Någon bild från i helgen med

Jag och Christine



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0