Bakfull och lesbisk ? :S

Nejdå klart jag inte är det, men igår så trodde någon att jag var det bara för att jag räddade henne från att bli utkastad från krogen för hon var så full. Hon bara: Vad vill du få ut utav det här? Och sen typ frågade hon om jag var lesbisk. Jag bara garvade ihjäl mig. Har världen gått så långt att man inte kan vara snäll mot någon utan att vara lesbisk?

Iaf hade jag sjukt kul igår. Men det kanske inte alla andra hade som fick stå ut med mig. Haha. Nej då så farligt var det inte. Nu är jag (enligt mig själv då) mer bakfull än jag förtjänar. Glömde mobilen hemma igår med, så är det. Men har iaf inte tappat bort Tesses hemnyckel fick jag nyss reda på, den hade jag gett henne i handen igår. Kan inte förklara i ord hur lättad jag är över det.

Nu ska jag kolla min ekonomi, måste ha diskmedel och toapapper hit hem. Har ont i halsen idag med. Fy. Nu ska jag spela det grymmaste spelet i världen, lite halvberoende.

                   

                    

Kommentarer
Postat av: Karin

Haha!! Men du, hon kanske frågade av den enkla anledningen att hon själv var lesbisk och ville gottgöra dig på nåt sätt men för att inte göra bort sig om nu så inte vore fallet så valde hon att fråga dig först, och la säkerligen på en lite halvt anklagande ton i frågan också? Haha, analyyyys. spännande spel, är det på x-boxen du spelar det??kram

2009-11-09 @ 08:38:42
Postat av: Jen

Hej hej. Ja det var nog så eftersom hon inom typ 5 min efter det sa att hon ville pussas. HAHAHA. MEn så var hon ju faktiskt kär i en kille på Elgiganten med, som tydligen inte blivit något med. Nej det jag har är PC men det kan säkert finnas till xbox med, kan inte tänka mig annat. Väldigt kul iaf. Nu är jag i Tranemo, sitter på gamla goa Whitewood. Alla är förkylda nu även jag så får se hur det här går. Hade varit kul att träffas men Daniel har t.o.m. fått feber och så, kan vara något på G med mig också därför vill jag inte smitta dig. Puss kram

2009-11-09 @ 08:53:23
URL: http://jeloni.blogg.se/
Postat av: Karin

haha hon öppnade sig verkligen då med andra ord?!. ;D jobbigt med förkylning.. har själv känt mig ganska "vissen" minst sagt, hela förra veckan och fram till nu. men det verkar inte bryta ut ordentligt så det är väl skönt. hoppas du känner dig bättre idag iaf!! kram puss

2009-11-10 @ 08:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0