Biggest loser

Älskar det programmet, gud vilken förändring de här människorna gör. Jag tycker jag var duktig som hade gått ner 13 kg, en del av dem har gått ner 60 kg, helt sinnessjukt. Ett av de få programmen idag som faktiskt har ett bra syfte. Inte bara syftar till att sära på människor, handlar bara om sex eller intriger. Gillar hela själva programidén. Ser på finalen nu.

Skittråkig jävla helg, fy fan. Nu känner jag att jag börjar få nog utav det. Buuuuu. Händer ingeningeningenting. Jo har väl fått pluggat lite och så har jag klarat första bossen på Dragon Age Origins. Mycket mer har verkligen inte hänt.

Äh, tesse kom hem nu, vill ta en promenad. Helst igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0