Fy fan...

... vad jag hatar läget just nu alltså. Jag har 373 kronor på mitt konto och jag skulle behöva hämta ut p-piller och ett recept till. Sen skulle ormen behöva mat, jag skulle behöva mjölk, chanel skulle behöva sin andra vaccination.

Jag är förkyld, jag får ingenting gjort, känner att det inte är någon bra studiemiljö här. Kommer knappast kunna ta bussen ens till stan för att ta ut recepten eller för att hämta min cykel som säkert iofs redan är snodd eftersom jag låst fast den på ett väldigt dumt ställe (iofs i ett trästaket, rätt stabilt sådant, men man vet aldrig), eller för att studa. Kommer inte att ha råd att stanna hemma i helgen ens.

ÅH snälla någon låt mig hitta pengar någonstans (FET CHANS). Hatar hatar hatar hatar att låna pengar, för jag ligger redan back. Men det har varit så mycket extrautgifter nu med datan och kryssning och lite annat så så är det. Vet inte hur jag ska lösa upp det här faktiskt. Hm. Skulle kunnat sälja min gamla mobil, men den måste in på lagning först, vilket kommer ta 2 veckor. Böckerna hade jag hoppats att jag kunde fått sålt med, men skulle behöva hjälp med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0